Feber och sent inlägg

Godkväll på er. Skriver lite sent idag men bättre sent än aldrig. Somnade på soffan igår kväll både jag och joakim, somnade runt tio och vaknade vid fyra och la mig i sängen, men joakim sov hela natten i soffan haha. Vaknade vid tio och gick upp vid halv elva. Kände mig lite hängig och hade lite feber, och har känt mig sjuk hela dagen med huvudvärk och lite feber..
Trots det bäddade vi rent i sängen och städade, sen somnade jag i soffan i 2 timmar haha. Sen åkte jag och köpte lite godis och pizza. Provade en american pan pizza och det var den flottigaste pizzan jag sett, kunde bara äta halva haha.
Sen kom alexandra förbi en sväng och senare efter det duschade jag. Nu sitter jag i soffan och ska snart sova.
 
Imorgon är det farsdag, hur firar ni? Eller firar ni inte? Tell me😚
 
 
 
Allmänt | |
Upp